TURKCELL GSM (HAREKETLİ MODEM) ARIZASINDA İZLENECEK ADIMLAR
ÖRNEK: GSM ARIZA KAYDI E-POSTASI
Okul/Kurum Kodu :
Okul/Kurum Adı :
GSM İnternet Numarası :
Okul İrtibat Kişisi :
İrtibat Kişisi Cep Telefonu :
Arıza Açıklaması :
TURKCELL firmasına ait simkart bulunan Ricon marka modemler ile internet erişimi sağlanamıyorsa;
· Yukarıdaki "GSM ARIZA KAYDI E-POSTASI" şablonu doldurulup arıza kaydı açılması için destektackamu@turkcell.com.tr adresine eposta gönderilir.
· Veya Turkcell Superonline Çağrı Merkezi ( 0 850 222 1 222) aranarak kurumsal temsilciye bağlanılarak arıza kaydı oluşturulur.
· Arıza için gönderilen epostaya en az 2 saat boyunca dönüş olmaması durumunda konuyu Turkcell tarafında bildirmek için destecheskale@turkcell.com.tr adresine yazılabilir.
· Çağrı merkezine ulaşılamaz ise aynı gün içerisinde, arızanın 3 iş günü içerisinde çözümlenmemesi durumunda ise gecikilmeden; okul/kurum kodu, adı, gsm numarası, daha önce açılan arıza kaydı tarihi, çağrı merkezinin arandığı telefon numarası veya gönderilen e-posta ile arızanın ne olduğuna ilişkin detaylı bir açıklama hazırlanarak, erisim@eba.gov.tr e-posta adresine eposta gönderilerek arıza kaydı açılması sağlanabilir.