VODAFONE GSM (HAREKETLİ MODEM) ARIZASINDA İZLENECEK ADIMLAR
ÖRNEK: GSM ARIZA KAYDI E-POSTASI
Okul/Kurum Kodu :
Okul/Kurum Adı :
GSM İnternet Numarası :
Okul İrtibat Kişisi :
İrtibat Kişisi Cep Telefonu :
Arıza Açıklaması :
VODAFONE firmasına ait simkart bulunan Ricon marka modemler ile internet erişimi sağlanıyorsa;
· Vodafone çağrı merkezi ( 0 850 250 0 250) aranarak kurumsal temsilciye bağlanılır ve arıza kaydı oluşturulabilir.
· Arızanın detaylı açıklaması, okul/kurum kodu, adı ve gsm numarası, okul irtibat kişisi ve irtibat kişisi cep telefonu numarası ile hazırlanacak bir e-posta destek@vodafone.net.tr e-posta adresine gönderilerek arıza kaydı oluşturulabilir.
· Çağrı merkezine ulaşılamaz ise aynı gün içerisinde, arızanın 3 iş günü içerisinde giderilmemesi durumunda ise gecikilmeden; okul/kurum kodu, adı, gsm numarası, daha önce açılan arıza kaydı tarihi, çağrı merkezinin arandığı telefon numarası veya gönderilen e-posta ile arızanın ne olduğuna ilişkin detaylı bir açıklama hazırlanarak, erisim@eba.gov.tr e-posta adresine eposta gönderilerek arıza kaydı açılması sağlanabilir.