İLÇEMİZE YENİ ATANAN SÖZLEŞMELİ  ÖĞRETMENLERDEN GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENECEK BELGELER
2915
17:04
11.12.2024

           İlk Defa Sözleşmeli Olarak Atananlardan Göreve başlama Esnasında İstenecek Belgeler


              1)Atama Sonuç Belgesi

 

 2) Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge vb.) belgelerin aslı veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği

3) Elektronik Başvuru Formu. (İl-İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden Temin Edilecektir.)

      4) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

      5) Nüfus cüzdanı/kimlik kartı fotokopisi

      6) Mal Bildirim Beyannamesi (İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden Temin Edilecektir.)

      7) Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden Temin Edilecektir.)

      8) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (Güncel Tarihli )

      9) Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (e-devlet üzerinden alınacak barkodlu belge geçerlidir.)

    10) Güncel Tarihli Adli Sicil Kayıt (Sabıka Kaydı) Belgesi.(e-devlet üzerinden alınacak barkodlu belge geçerlidir.)

    11) İlçemize ataması yapılan ve halen askerde olan sözleşmeli öğretmenler, dilekçeleri ile birlikte muhtemel terhis tarihlerine ilişkin yazıyı Müdürlüğümüze göndereceklerdir.

 

NOT : Göreve başlama işlemleri güvenlik soruşturmasından sonra yapılacak olup evrak teslimi için tarafınıza telefon yada sms ile ulaşılacaktır.

Yayın Tarihi: 11.12.2024