Okul Web Sayfalarının Güncellenmesi
423
12:55
21.10.2021

    Okul web sayfalarında bulunan bilgilerin süratli ve doğru şekilde güncellenmesi öğretmenler, veliler ve öğrenciler için büyük önem taşımaktadır. Bakanlığımıza ait okul web sitelerinin birçoğunun bilgilerinde eksiklik olduğu hususunda şikayetler gelmektedir. Özellikle sınav sonrası öğrencilerin okul seçimleri, öğretmen tayinleri gibi velileri, öğrencileri ve öğretmenleri yakından ilgilendiren faaliyetlerin yoğunlaştığı dönemde, okul web sitelerinde okula ait bilgilerin önemi daha da artmaktadır.
    
    Okul web sayfalarının doğru ve etkili bir biçimde hazırlanması ile ilgili aşağıdaki kontrol maddelerinin Okul Müdürlükleri tarafından kontrol edilmesi hususunda;


             Kontrol Maddeleri
Derslik Sayısı girişi yapılmış mı?
Öğretmen Sayısı girişi yapılmış mı?
Öğrenci Sayısı girişi yapılmış mı?
Okul yeri haritada işaretlenmiş mi?
İletişim bilgileri güncel mi?
Müdür bilgileri girişi yapılmış mı?
İdari kadro girişi yapılmış mı?
Okul Tarihçesi hazırlanmış mı?
Okul hakkında bilgi verilmiş mi?
Fotoğraf galerisi oluşturulmuş mu?
Haberler bölümü düzenlenmiş mi?
Duyurular bölümü düzenlenmiş mi?

 

EKLER:
1-Okul Web Sitesi Yönetim  Paneli Kullanım Kılavuzu ( 13 Sayfa)/meb_iys_dosyalar/2021_10/21125252_OkulWebSitesiYonetimPaneliKullanimKilavuzu.pdf
2-WEB Panel Kullanım Esasları  (2 Sayfa)/meb_iys_dosyalar/2021_10/21125252_WEBPanelKullanimEsaslari.pdf

Yayın Tarihi: 21.10.2021