TÜRK TELEKOM GSM (HAREKETLİ MODEM) ARIZASINDA İZLENECEK ADIMLAR
4433
14:43
30.09.2022

ÖRNEK: GSM ARIZA KAYDI E-POSTASI

Okul/Kurum Kodu                       :

Okul/Kurum Adı                          :

GSM İnternet Numarası              :

Okul İrtibat Kişisi                        :

İrtibat Kişisi Cep Telefonu          :

Arıza Açıklaması                          :

 

TÜRK TELEKOM firmasına ait simkart bulunan Ricon marka modemler ile internet erişimi sağlanıyorsa;

·         Türk Telekom çağrı merkezi ( 0 850 444 5 444) aranarak sırasıyla 3-başında sıfır olmadan mobil erişim numarası-2-2 tuşlanarak kurumsal temsilciye bağlanılır ve arıza kaydı oluşturulabilir.

·         Çağrı merkezine ulaşılamaz ise aynı gün içerisinde, arızanın 3 iş günü içerisinde giderilmemesi durumunda ise gecikilmeden; okul/kurum kodu, adı, gsm numarası, daha önce açılan arıza kaydı tarihi, çağrı merkezinin arandığı telefon numarası veya gönderilen e-posta ile arızanın ne olduğuna ilişkin detaylı bir açıklama hazırlanarak, erisim@eba.gov.tr e-posta adresine eposta gönderilerek arıza kaydı açılması sağlanabilir.

Yayın Tarihi: 30.09.2022