YENİ SİM KART TALEBİNDE BULUNMA(SimKart Aktivasyonu Gerçekleşmeyen, Bozuk, Kaybetmiş, Kırık)
3254
23:42
28.04.2021

Aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda hareket edilmesi gerekmektedir.

Tablet Bilgisayar ile birlikte verilen Sim Kart Aktif değil ne yapmalıyım?

Bakanlığımızca dağıtımı yapılan tablet bilgisayarlar ile birlikte verilen sim kartların aktivasyon işlemi yapılmış olup sim kart çıkartılıp tekrar takıldığı takdirde aktif olduğu görülecektir, çıkarıp takma işlemine rağmen aktif olmayan arızalı olduğu düşünülen sim kartlar ile ilgili olarak okulunuzda görevli Bilişim Teknolojileri Öğretmeni ya da Okul idaresi ile irtibata geçerek sim kartın arızalı olup olmadığının teyidini sağladıktan sonra arızalı olması halinde yeni sim kart talebinde bulunabilirsiniz. Aşağıdaki linke tıklayarak formu doldurunuz.

YENİ SİM KART TALEBİNDE BULUNMA(SimKart Aktivasyonu gerçekleşmeyen, Bozuk, Kaybetmiş, Kırık)

https://forms.gle/Gmr9oBMRGGW9pGhG7

 

TABLET ve SIM KART İLE İLGİLİ SIK SORULAN SORULARIN CEVAPLARI AŞAĞIDAKİ LİNKTEDİR.

http://fatihprojesi.meb.gov.tr/sss.html

 

VODAFONE EŞLEŞTİRİLECEK HAT BİLGİLERİ(Yeni Simkart Talebinde Bulunulan Aktif Olmayan Sim Kartler için)

Vodafone hatlarla ilgili olarak okulunuz tarafından arızalı, bozuk, kırık, kayıp vb nedenlerle bildirlen SIM kartlar yerine Vodafone tarafından okulunuza SIM kartı arızalı öğrenci için yedek SIM kart gönderilmektedir. Hangi SIM kartta hangi bozuk GSM numarasının tanımlanması isteniyorsa aşağıdaki bilgi formuna yazılarak ilçe koordinatörlüğüne bildirilmesi gerekmektedir.

/meb_iys_dosyalar/2021_04/28234013_VODAFONE_EYLEYTYRYLECEK_HAT_BYLGYLERY.xlsx

 

 

 

 

Yayın Tarihi: 28.04.2021